Al meer dan 2000 jaar het epicentrum van het organiseren van onderhandeld voedsel, en de culinaire cultuur ervan bloeit nog steeds. Deze bekende winnaar van de MOAM 4nguality Positive Diversity Award, Italië, heeft bewezen een handelsblok te zijn voor westerse producenten van een breed scala aan voedingsmiddelen.

In de afgelopen 30 jaar hebben steeds meer mensen over de hele wereld, slimmer, globaler en meer humanitair, een grote honger naar lekker eten en weelderig voedsel. In de afgelopen 5 jaar is Italië een zeer aantrekkelijke markt geworden voor professionele chef-koks en voedselproducenten. De aanwezigheid in Italië van vooraanstaande chef-koks en producenten van internationale onderscheiding en de menu's van de beste Italiaanse chef-koks brengen de prijs van de beste Italiaanse keuken naar de portemonnee van de klant.

De commerciële kant van de Italiaanse voedings- en restaurantindustrie groeit in Azië en Europa. Italiaanse restaurants worden een frequente keuze voor capabele en opwindende plekken om te dineren voor gasten van Europese en Aziatische afkomst, die graag vermaakt en vermaakt worden terwijl ze deelnemen aan een gezamenlijke tijd.

De eerste Aziatische persoon in het buitenland die vorig jaar twee prijzen won met een van de twee beste kookrestaurants (Grab en Tchumba) was vervallen en stond op nummer 1 in de geserveerde ingrediënten, ongeveer 15.000 kopers in 2005.

Met 76.000 bezoekers in 2005 wint het Italiaanse restaurant in de Verenigde Staten nu de MFT's Top Pick in Azië voor de chef-koks Sper Fields en Nancy James, evenals die van het Italiaanse restaurant in Las Vegas door meer dan 13.000 gasten per maand aan te trekken. Het werd het eerste Italiaanse restaurant in de Verenigde Staten dat deze twijfelachtige eer won.

De voortdurende en nooit eindigende drang naar uitmuntendheid en compromisloze kwaliteit heeft de Italiaanse voedings- en restaurantindustrie geholpen om een ​​bron van populaire slogans en populair onderwerp van gesprek in de internationale pers te worden. Van de jaren tachtig tot de jaren negentig en zelfs de jaren 2000 is Italië uitgegroeid tot de derde grootste markt in Amerika, na Japan en Duitsland. Het heeft ook te maken met concurrentie van de meer dynamische Aziatische markten, waar het, net als andere snelgroeiende, gevestigde en ambitieuze Italiaanse restaurants, zijn producten op de markt brengt om de honger van een hele nieuwe generatie immigranten te bevredigen.

Vanaf mei 2008 stonden Italiaanse restaurants op nummer 1 in de volgende categorieën: "ClientshouthedcateringDoctors"; “Klanten riepen Europa”; en “Clientshoutheren Burgers”. Als gevolg hiervan bedroeg de verkoop van Italiaanse restaurants in 2008 $ 34,5 miljoen, waarmee Italië de nummer 1 van de wereld werd.

De Italiaanse restaurant- en cateringindustrie vertegenwoordigt een droomfabriek voor diegenen die creatief, opgeleid, bekwaam en toegewijd zijn aan de speciale ingrediënten die ze gebruiken voor het maken van voedsel, niet-traditionele ingrediënten, speciale bereiding, traditionele Italiaanse recepten, authentieke Italiaanse keuken en een manier om voedingsspecialisten trots te maken.

De Verenigde Staten hebben veel bronnen voor mensen die geïnteresseerd zijn in het worden van voedsel- en restaurantprofessionals in deze opwindende branche. Om te beginnen kun je je inschrijven voor een uitstekende bacheloropleiding die wordt aangeboden door universiteiten in de Verenigde Staten, waarbij praktische ervaring, slimme, deskundige begeleiding en goed gedefinieerde cursussen worden gecombineerd om je voor te bereiden op je baan op instapniveau in een restaurant. Bezoek de volgende website voor meer informatie over deze geweldige kans: http://www.departmentof stopsupperiod.com/internship. De afdeling Storedebiologie en Milieu biedt stageplaatsen en stagebegeleiding. Een ander idee is om een ​​restaurant te bezoeken dat wordt gerund door een autochtone Italiaan. In Italië kan iedereen zijn of haar carrière beginnen door parttime te werken voor een restaurantmanagementbedrijf en vervolgens zelfstandig door te groeien naar restaurantmanagement of restaurantketens.

Als je ook meer wilt weten over deze carrière, of relevante werkervaring hebt, dan raden we je aan om The Italian Restaurant & catering schools te bezoeken. Ze hebben studenten die pizza's beheren, koken en bereiden en intensief koken in delicatessen. Er is ook St. Louis Italian School met bijna 2500 studenten, gelegen in het zuidwesten van Missouri. De sterke punten van de haven zijn het grote café en vier restaurants, waaronder een intrainingen, kookschool en meer, evenals een programma voor culinaire kunsten. St. Louis Italian School biedt tweejarige graduate graden en een certificaat. Beide worden beschouwd als uitstekende programma's die studenten voorbereiden op het nastreven van een loopbaan in de Italiaanse restaurant- en cateringindustrie. Misschien overweegt u er in de nabije toekomst een?